گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: آسان کردن یادگیری ضرب در یکی از دانش آموزان با رو ش های مناسب | 1356
دسته بندی

Share

» :: گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: آسان کردن یادگیری ضرب در یکی از دانش آموزان با رو ش های مناسب

گزارش تخصصی آموزگارسوم ابتدایی: آسان کردن  یادگیری ضرب در یکی از دانش آموزان با رو ش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات چهارده  صفحه

 

چکیده

 

انسان ها علم رياضي را به عنوان مادرعلوم نام برده اند.زبان منطقي رياضي موجب شده است تاسايرعلوم آن رادرحوزه ي مطالعاتي خود به كار بگيرندو ازاصول ومفاهيم آن استفاده بكنند.فراتر ازآن هرانساني كه روي كره ي  زمين، مشغول زندگي مي باشد،مستقيم وياغيرمستقيم ازاين علم بهره  مي گيرد.

 

  متاسفانه تدريس ضرب و سطح انتظار بيشتر معلمان و اولياء‌در حد حفظ جدول ضرب باقي مي‌ماند و چون قدرت حافظه‌ دانش‌آموز در اين سنين بسيار زياد است با تكرار و تمرين اكثرا موفق به حفظ جدول ضرب تا پايان سال تحصيلي مي‌شوند. بدون اينكه دانش‌آموزان به مفاهيم واقعي آن پي ببرند، اغلب دانش‌آموزان از كاربرد عمل ضرب در زندگي روزمره بي‌خبرند و چون مسايل در كلاس سوم ابتدايي پچيدگي لازم را ندارند؛ دانش‌آموز سيستم سوال را حفظ كرده و با ديدن كلمه كليدي در مساله مبادرت به انجام عمل ضرب مي‌كند.

 

آنچه در آموزش ضرب مهم است، مفهوم آن است كه در صورتي كه آموزگاري موفق به انجام اين كار شود، گام بزرگي در آموزش، قسمت اعظم رياضي دوره ابتدايي برداشته است. براي آموزش مفهوم ضرب بايد از مجموعه‌ها كمك گرفت.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

چکیده

 

نکات کلیدی :

 

مقدمه

 

1 - توضیح کلی پیرامون مساله:

 

تشخیص مساله:

 

انگیزه تحقیق:

 

بیان مسئله

 

اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

توصیف وضع موجود:

 

اهداف پژوهش

 

هدف اصلی :

 

اهداف جزئی :

 

مقایسه با شاخص :

 

جمع آوری اطلاعات

 

تجزیه و تحلیل و انتخاب راه حل

 

اعتباربخشی و اجرای راه حل

 

نقاط قوت بعد از اجرا

 

نقاط ضعف :

 

پیشنهادها

 

منابع:

خرید و دانلود محصول

1397/05/16
گزارش , تخصصی , آموزگار , سوم , ابتدایی , آسان , کردن , یادگیری , ضرب , در , یکی , از , دانش , آموزان , با , رو ش های , مناسب